Monday, August 3, 2009

Soklan wt aku pening nk jwb ni shud....

sory hah...ari ni br sempat nk jwb soklan ni..tp peningla soklan ni..
cube je la jwb yer..hihihihi...
7 ciri wanita/lelaki idaman anda:-
aku ni org nye xbpe nk memilih la...aku slamber rock jek asalkan org nye...
baik...
jujur...
bole dpercayai...
setia...
ala2 manje tp bkn gedix yer...hihi..
btolak ansur dgn aku yg ala2 degil ni...hihihi lg...
dan yg plg penting...ape yg penting..kerjasama...
bkn2..bkn yg tu aku nk bgtau..hihihi lg skali...
yg penting hormat mak bapak n famly aku la...
k...setel 1 soklan....
7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup:
alamak ai..soklan ni plg ssh ni...aku ni ssh skit nk minat kt org lain..
bole x aku skip soklan ni...hihihi...ok2 shud n mira...org jwb k...
aduss...garu pale jap ni nk jwb...
1-dolu2 aku minat gak la dekat sorg mamat ni kan...ni time sek rendah la...
dia ni kire top 10 la...orgnye mcm ala2 mat saleh tp bapak dia bkn saleh la..hihih...
mule2 aku igt aku jek syok kt dia..skali dia pun syok kt aku la...wakaka..tp kitorg juz kwn je la...
xpnah pun nk bcinta ni..biase la..aku reti lak nk bcinta2 ni...name dia spe ek...aku lupe la...xpe..
abaikan name dia k...
2-bile naik sek men aku rase aku xde minat spe2 kot...hihi...
sbb time tu aku malas nk syok2 kt spe2 kot...bole x cmtu...hihihi...
3-bile time kolej lak...aku de tersyiokkk kt satu mamat ni tp kan..
mamat ni poyo la...trus aku jd xsuke...
4-lps aku abis blaja jek...aku dok lpk jek kt umh sbb time tu aku tgh couple la dgn xbf aku..
so time tu minat kt dia je la...ahakz...
5-then...lps aku clash..aku single setahun n xminat spe2...
6-wei...apsal aku cte psl lelaki jek...ok2..yg pompuan aku minat spe ek...
aku minat kt kwn2 aku yg 1 pale dgn aku la..best dpt skepale beb...
7-last skali...skrg aku minat kt spe lg kan...BF akula...hihihi...
fuhhh...abispun aku jwb soklan ni...seksa beb...
7 perasaan sekiranya anda keluar dengan seseorang yang anda minati:
1-suke
2-best
3-seronok
4-xcited
5-syiokkkk
6-mcm xnk lpskan dia...bole x..hihih
7-rindu
7 barangan/sesuatu istimewa yang ingin anda hadiahkan pada pasangan anda:
1-ingin tunaikan setiap permintaan dia..kalo bole la...
2-nk kete dia cat color orange tp aku xmampu la nk bg duit srh dia tkr color tu kan..mahal beb...
3-nk blikan dia t-shirt kolar byk2..suke tgk kalo dia pki t-shirt kolar...
4-kasut dh bg dh...bday pezen...hihi
5-coklat...dia suke coklat tp xpnah bg dia coklat...hihih...
6-suke nk wt kejutan kt dia..sesuatu yg sgt2 special kan..
7-ape lg ek..t la aku tanye dia nk ape lg...hihih
7 rakan yang anda mahu mereka buat PERIHAL 7 ini:
1-Cik nisa( tlg wt yer)
2-En.Hasrul
3-Shud
4-Mira
5-Ayie
6-num 3,4 n 5 kompem dh wt kan...saje je nk tag lg..hihih
7.b....sile jwb...hihih...
yahuuu...abis da aku jwb sume soklan...letih nk perah otak aku ni...
at last abis gak.....
ok2..sila jwb spe yg blom jwb ye..

4 comments:

ownbudakbaik said...

aik..camne bole ade sekali ni name org nie..ades2 xpe2 nanti orang jawad soklan nie..

ayie said...

eh...nama saya ada gak...
hu..hu...tiga kali di tag oleh perkara yang sama...
adeh.....

@nn said...

ownbudakbaik: jwb je la...hihi..tp dh wt kan...
dh bace pun..huhuh...

@nn said...

ayie: xpe2...ann blom bace jwpn ayie lg la..t ann bace k...hihih