Friday, August 21, 2009

Esok Pose woooo.....

mari la kte wt tag ni.....
..
5 perkara yang anda suka tentang bulan puasa :
- bln pose ni bole wt amal ibadah lbh skit
- bole g tawarikh..hihi,1 thn skali beb dpt wt
- dpt blk awal dr biase...hihihi...
- byk mknan kt bazar2 tp aku xsuke g sgt pun...hihi
- dpt mkn kurma byk2...sukenye..
..
5 perkara yang best masa bulan puasa :
- sgt2 best ble ramai jiran2 yg rajin sesangat la
bg kitorg 1 famly mknan tuk bbuke(sistem barter la katekan)
- bole jimat duit sbb xyah bli mkn(save aku 1 bln)
- byk sgt org bpusu2 g bazar,nmpk sgt seronok..
- aku le start wt kuih rayer...(kalo rajin la..haha)
- ble dpt kumpul bbuke pose ramai2 dgn famly bsr aku...best giles...
..
5 jenis makanan/minuman yang wajib ade masa berbuka puasa :
- plg penting kurma la kan..
- nasi wajib ade...
- mak aku msti wt air teh o pns n milo pns...
- kuih muih
- pastu murtabak fav adik aku
..
5 perkara yang wajib anda lakukan sebelum berpuasa :
- ptama tama skali niat pose sebln jgn dlupekan..
- pastu mlm ptama g tawarikh beb..hihi
- jgn lupe bgn sahur ye sbb sahur adlh harus
- mkn byk2 sblm bmule pose esok yer..hihi
- wish kt mmber2 Selamat Bpose
..
5 cerita best/xbest puasa anda :
- xdpt pose 1 bln penuh...sedih2suke2..jd jahat jp
- buke n sahur dgn famly
- jln jem tpakse buke dlm kete...cit
- ble kte pose de org xpose sbb suke2 jek xnk pose...ptt ke?
- ble pose time tu la sibuk nk wt kuih rayer order kuih rayer...sgt2 best
..
5 orang yang tepaksa bocorkan rahsia puasa diorang :
- meera
- ayie
- owndferra
- Nisa
- ehem2...sile wt bole...hihi
settle kje aku wt tag shud ni...

4 comments:

ayie said...

eh...eh...
name saya ade gak....
adeh....
klah..nnt sy buat ek...
selamat berpuasa..
mintak maaf kalau ada apa2 kesalahan sepanjang perkenalan yg singkat ini...

@nn said...

ye...same2 kte yer...
Selamat Bpose jgk...

owndferra said...

selamat berpuasa...

@nn said...

ye...selamat bpose jgk ye encik own...