Friday, August 14, 2009

Tagged...tagged...

sori la kengkawan...lmbt skit wt tagged ni...hihihi....
biase la..kemalsan melanda tuk update blog la...
k la..meh jwb tagged dr shud ni....
1. Berikan 1 hobi yang paling anda gemari:-
ermmm...hobi ea...byk...salah satu suke bace novel tp xde koleksi novel pun...hahaha...
2. Berikan 2 nama kawan anda yang paling rapat dengan anda:-
alamak...ramai...xyah sebut le x..t de yg trase la sbb xltk name dia...hihihi...
3. Berikan 3 jenis warna yang anda suka:-
suke putih,itam n hijau
4. Berikan 4 nama orang yang paling anda sayang:-
- mak n abah
- adik2
- ehem ehem...spe tu..hihihi
- kwn2
5. Berikan 5 jenis sifat manusia yang paling anda benci:-
benci kalo seseorg menipu
benci kalo seseorg talam muke
benci kalo seseorg xjujur
benci kalo seseorg xsetia
benci kalo seseorg mungkir janji
6. Berikan 6 benda yang mesti anda bawa sebelum keluar dari rumah:-
first of course la purse yg de duit,ic n lesen.
2..hp la..
3...spek
4...kunci
5...pen
6...brg make up even aku xmekap pun...wakakakak....
7. Berikan 7 destinasi percutian yang anda ingin suka kunjungi:-
sgt2 nk g korea...
paris
las vegas
pulau2 kt mesia ni
arab
england
london
8. Berikan 8 kenangan yang paling anda tak dapat dilupai:-
mase konvo..best
mase 1st time kje btol2 pas abis study
mase aku break off dgn xbf
mase aku kuar jln sorg2 tanpa hala tuju(dh lame xwt cmni..hihih)
mase aku kena operation...huhuh...
mase aku nek kapal yg hayun kuat2 tu(aku xtau name dia) kt genting dgn mmber2 opis
(xde makne aku nk nek lg k..)
mase aku kena declare..wah...
mase aku ....ala...date dh dkt ni...
9. Berikan 9 impian yang anda impikan:-
ala.....mls la nk bgtau impian2 ni...
hihi...takot xtercapai impian ni...
10. Berikan Award dan Tag ini kepada 10 orang kenalan blog anda:-
spe2 la yg nk wt tag ni yer...
sile...sile...

2 comments:

aRi sHu said...

hahaha..tingat masa naik kapal tu..hahaha klaka2..

@nn said...

ko igt ea shud...
hahaha...tau pun klakar..
mmg kalo igt blk..mmg sgt2 klakar beb...
jerit xhengat punye...hihihi