Tuesday, August 4, 2009

Thanx 2 Faiz...

Ahad mlm aritu aku tlh dkejutkan dgn panggilan dr adik aku...
dia bgtau mmber dia nk banje aku n famly mkn....so aku mcm xcaye giles...
aku tanyela btol ke ni...nk banje pe...tibe2 dgr dia sebut pizza jek...
trus aku jerit2 smpi tinge adik aku pekak la...haha....
so lps aku ltk phone jek..aku pun trus lari2 siapkan diri kan....
mak aku ilex jek xsiap pun..aku jek yg ala2 poyo xcited tlebih sdh kan....
tggu punye tggu adik aku blk...aku siap dr kol 8.30opm ni...
last2 adik aku smpi umh nk dkt kol 9.30...
adus...letih aku tggu....abis cair make up aku tau...wah...ble lak aku pki make up ni...hihih
so kitorg pun bgegas la g pizza tu kan....ceh..pdhal dkt jek...xjauh mne pun dr umh aku..
dh smpi pizza pe lg la kan....mkn time...eh...slh2..order dulu la kan...hihihi..
tepek muke adik aku jap...
dak baju itam yg tsengih ni la yg banje kitorg...faiz ni mber adik aku...
alamak...muke mak aku xtepek kt cn la,ayah aku lak xikot ye sbb de mesyuarat..hihih..


2 comments:

ayie said...

antara makanan yg paling sedap dimakan ialah...makanan yg orang belanjer..kan...
ha..ha..ha..

@nn said...

btol3x....ari2 de org banje pun bestkan...
hihihi...