Thursday, June 18, 2009

Like dis Song...

Aku suke lagu ni Camelia by Irwansyah Shah...
walaupun de certain org xsuke lagu ni tp aku xpeduli sbb aku suke dgr...
bile aku dgr lagu n lirik yg dia nyanyikan..rase semcm jek...
perghh....pnah ke aku mengalami saat cmtu...ermm...
jap aku kena igt blk ni..haha...
ok2 aku dh igt mmg xpnah....xbaik kan wt cmtu...so kengkawan tlg jgn wt cmtu k...
dsbbkan aku xtau nk edit player dlm ni tuk korg dgr so aku bg korg lirik lagu tu je la ek...
hayati la bait2 kata lirik ni...
sedih tau.....wuaaaaa.....huhuhu..
Irwansyah – Camelia
Camelia maafkanlah aku
Karena ku tak bisa temani tidurmu
Camelia lupakanlah aku
Jangan pernah lagi kau temui aku

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku
Kau wanita yang tegar
Aku mohon lupakan aku

Sudahlah jangan menangis lagi
Ku rasa cukup sampai di sini
Mungkin di suatu saat nanti
Kau temui cinta yang sejati

Sudah cepat lupakanlah aku
Jangan pernah ungkit masa lalu
Ku takut kekasihku pun tahu
Kau pernah menjadi simpananku

Camelia… (tkrla name org lain yg korg suke)

Kau wanita terhebat
Yang pernah singgah di hatiku

Camelia…

No comments: