Friday, June 19, 2009

Alhamdulilah...

yihaaaaa.....aku suke..aku suke....
wei....wei....jgn ko suke sgt ea...ko tu bkn le suke t sume hampeh je dpt...
(ckp kt diri sndiri k)
hihihi....
Aku bersyukur sgt ke hadrat Ilahi dgn limpah kurniaan-Nya aku akhirnye dpt memiliki sesuatu yg dpt menghepikan diri aku...
dh lame sgt aku mengidam nk benda ni tp br la skrg ni aku dpt...
walaupun benda yg aku idamkan xbrape nk same dgn ape yg aku dpt skrg tp aku ttp bersyukur...
bkn senang nk memiliki sesuatu kalo kte xberusahakan...hihi...ceramah skit...
korg nk tau ke pe benda yg aku cte ni...
meh kite tgk.....aku tunjuk skit je la..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ni la benda yg aku cte tu...

bakal di miliki oleh aku tdk lame lg...InsyaAllah

6 comments:

meera said...

bistu benda aper yg di idamkannyer ann???bgth skit la...hee

owndferra said...

yes..yes..bole jadi passenger tetap ni...

Anonymous said...

alhamdulillah.....kalau dh dpt pe yg di idamkan....
then leps ni dh senang ckit la nk bgerak...tak yah harap org lain kn kalau nk p memane tuh....perghh
then nk advice ckit nih, kalau dh dpt benda tu, jgn plak nk tiru2 cara org lain nk buat tu la, ni la...jd diri sendiri k frendzz..byzzz

Anonymous said...

wei..wei...wei..kenape wei??? minah seorang nie suka menyusahkan org kerz..??? sampai hndk g mana pun harapkan org laen...pergghhhhh...tak sangka beb

Anonymous said...

hhmmm keta tu tlh keluar kea???.....ingat!! jangen suka2 hendk meniru cara orang lain kalau kereta dh keluar..ikut ini lah, ikut itu lah...buat la cara anda sendiri ....

Anonymous said...

heei...! apasal orang2 dalam blog ini anti engko hah!!!!mesti engko ada buat salah....??