Tuesday, June 23, 2009

Lambatnye mase ari ni...

Adusss....npe aku rase ari ni mase blalu begitu la lambat skali....aku dh la kesejukan kt opis ni...opis ni pun satu xreti ke on aircond tu slow skit...naik beku aku dengan kesejukan yg melampau mcm ni dtambah lak dgn ujan yg ala2 lebat smpi aku tgk air kt longkang tepi opis aku naik dh separuh ni...
cepatla mase blalu...aku trase mengantok n lpr ni..ish..xbaik2 aku tgh pose ni...mak ai bgtau ni...pose ganti aku xabis byr k..
ni yg tergedix2 aku nk byr blk bile bln ramadhan dh nk dkt ni...hihi..
aku nk buke pose pe ek ari ni...mak!...ari ni mak msk pe...?anak mak nk blk buke pose ni.....hihih...
aku xkisah la mkn pe kan janji aku dpt lpskan kebuluran aku tahap maksima ni...
perghhh...mcm ape ntah aku ni kan...mcm la xpnah pose....ok2..aku lupekan niat serong aku ni asik nk igt mkn jek...
bkn lame sgt pun nk tggu buke pose ni kn...tggl 2 jam 15 minit je lg.....
nk sdpkan ati sndiri k
ilex2....aku tgh mencoolkan diri aku yg mmg sedia cool ni...
woooooiiii...bile nk tutup aircond...aku dh xtahan sejuk bangat ni...
kla kengkawan b4 aku lbh merapu kt sini..
baik aku tamatkan bebelan aku yg agak merapu n merepek di ptg ari yg sejuk ni....

2 comments:

Anonymous said...

ooiii minah!! tak de benda lain ke nak cerita...bosan la blog ngko nie.. merepek meraban la...isshhh

Anonymous said...

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.