Friday, June 19, 2009

Kenny Roger's @ Aeon Tebrau

first2 mesti ltk pic aku la tp aku pun xtau sbb pe kan...saje je nk tayang muke sengal ni...hihi

meh aku cte skit last week aku g mne....
first aku g kenduri kawin umah member aku tp aku lupe la nk snap pic aku n dia...huhu
second time aku g kenduri gak,kire ari sabtu aku g kenduri 2 tmpt la...ala..tu pun pyh ke nk tulis..hihih
saje bg pjg cte ni...br best ak...
ok2...continue lg...
pas setel sume tu aku g mengadekan diri aku g mkn lg....
kt mne?....mne lg Kenny Rogers....haha....
sbb aku xkenyang la mkn kt kenduri,biaselakan..kalo wedding xsah kalo xmkn nasi minyak ke briyani ke...
so aku xbape nk minatkan diri aku pd nasi2 mcm tu...
jadi...aku pun g la mkn lagi tuk mengisi perot aku yg ala2 lapar kan...hihi...
dh lame gak la aku xmkn Kenny Rogers ni...best2...aku suke aromatic rice..mmg syioooookkkkk..



last xtvt aku ari ahad aku g kl...pe tujuan aku ke sana...
jeng...jeng....jeng....
rahsia beb...



2 comments:

owndferra said...

ADE ORANG TU GEGEL KERAS DOK DALAM PANGGUNG..WAHAHAAA

Anonymous said...

mcm maneh tak GEGEL...pakai baju besar tu...aircon masuk dkt sume penjuru baju....tu yg GEGEl...hehehhe