Thursday, November 5, 2009

Shopping!!!!!!!!!!!

Aku mengidam wei....mengidam giles ni(cit..mengalahkan org preggy jek)..aku mengidam nk shopping ni...tlg bg aku duit tuk aku menshoppingkan diri aku ni...dh lame gile aku xshopping...nek merenyam tgn aku nk menghabiskan duit ni...aku nk bli baju baru,suar baru,kasut baru,selipar baru..tu jek yg aku igt kt pale aku ni...yg brg len aku xperlu sgt....yg penting pakaian baru,aku nk wei..........nak nek muak aku tgk dlm almari aku baju2 tu jek...bkk2 jek baju2 tu jek...kn best kalo bkk almari jek de je baju baru kan..hahaha..boringla...kalo nk iron baju opis tu smpi dh xtau nk pki baju ape lg..blk2 baju yg same berulang2 kali pki tiap2 mggu...kalo kuar jln2 pun same gak...aku perlukan duit tuk aku SHOPPING .....
.
.
.
Sape yg bermurah ati nk bg aku duit tuk dshoppingkan...sile angkat tgn...hihik!!!

5 comments:

Crazee Lazzy said...

a'ah kan.. seronok betol kalu ari2 bukak almari je kuar bju baru.. mmng besh.. hahah

@nn said...

hahaha...tau xpe...xyh la dok pkir sok nk pki baju pe kan...sbb de baju baru ari2..

aRi sHu said...

nak baju g opis ke nak baju utk dating ni? maklum la kan besok....(smbg sndiri)hihi

@nn said...

npe dgn esok shud...?ko smbg la lg ayat tu...hahaha..

owndferra said...

dia pancing je tu..ayat2 tu semua ditujukan kan bang ehem2..hahahaha