Tuesday, November 17, 2009

1 bln sudah....

Salam....selamat pagi sume...

ni entry khas aku buat sempena ari ni genap 1 bln aku jd sebahagian hak milik tunang aku...blom sepenuhnye hak milik la kan...nk penuh2 ni kena la kawin dulu...ahak...dh sebulan kami btunang,rase mase tlalu cptkan...
so aku harap ...
  1. hubungan kami kekal hingga ke jinjang pelamin ke nak cucu cicit n ke khir hayat idopku....InsyaAllah...
  2. mudah2an djauhkan segala dugaan dan cabaran yg terlalu berat utk aku tempuh..
  3. semoga kasih syg kami kekal selamanya
  4. moga kami jd pasangan yg tabah
  5. tetapkan ati kami n pjgkan jodoh kami

aku rase byk lg harapan aku tp cukup la setakat ni jek aku tulis....aku cume bharap tp ni sume ketentuan ilahi kan...ape2 pun kami bahagia....aminnnn...

*B, i luv u 4 ever n ever..wink*

7 comments:

aRi sHu said...

i lap u too b..huahua..

@nn said...

ish u ni...kan dh kantoi..ok2 dsbbkan u dh kantoikan diri u kan..i ok jek...i luv u sgt2 b..ahak..u suke kan..haha..

owndferra said...

Aminn......

@nn said...

hehe..thx u...doakan ek..

owndferra said...

yes..it's for the sake of my fren's happiness..

Rosli Arof said...

amin...tahniah zaihan and semoga berbahagia.

feel free? visit la blog saya :-)
psst : ada pakej murah tau ;-)

Anonymous said...

poyozzzzz....