Monday, November 16, 2009

Bile ati ni dh merajok....

ssh ke nk pujok kalo pompuan merajok or pompuan yg terlalu over sgt merajok melampau2.....aku pun xtau la ek..hihih..aku pun de mase merajok gak dgn tunang aku ni tp nasib baik la tunang aku ni jenis penyabar sgt2,kalo kena lelaki yg baran,agak2 pe yg jd kt aku ek..isk3x...takot...tp serius la...aku mengaku la kdg2 aku ni kuat merajok...nmpk jek mcm ilek2,xde prob kan tp kdg2 aku saje cr prob...hahaha....ala..bkn slalu aku nk wt prangai kan...skali skala kena pujok kan best...hihihi...tp kdg2 ssh gak kalo aku ni majuk lame2 sbb kami kan bjauhan,ssh nk jmpe so cm nk majuk lame2 pun pkir byk kali tau...yela kang aku majuk lame2 cian kt dia lak yg jauh tu...kompem gelisah xmenentu..eceh ayat xbole blah...hahaha...tp best gak kalo majok lame2...le kte uji dia kan...nk tgk gak cara dia nk pujok aku cmne.....sanggup ke dia dtg jmpe aku semata2 nk pujok aku...hihih...so sweet kan kalo cmtu...huhu...aku pnah dpujok dgn cara cmtu tau...tp wt mase ni skali jek la...time tu aku mare psl pe ek....ermmm..jap2..lupe lak...byk mkn semot ko t aku ni...hahahaha....ok..aku dh igt..hahaha...time tu kami plan nk jmpe la...plan baik punye...tup2 ble nk dekat smpi ari tu..tunang aku ni ckp xjnji le dtg ke x sbb dia de kje...adusss...time tu bengang tahap gajah la aku kan....hahahaha...yela..dh la ssh nk jmpe pastu ble dh plan de jek yg menghalang...dugaan2x....so dsbbkan aku mmg tahap bengang melampau...so aku merajok xhengat dunia la kan...hahaha..tup2....ari yg spttnye kitorg jmpe dia msg aku..dia kate dia on d way dtg....mak ai....time tu aku rase cm nk melompat lbh tggi even aku tau aku pendek...huahuahua...aku igt dia kelentong la kan...skali ko...btol la wei..dia dtg...siap wt surprise kt aku wei...seronok wei....gile meroyan aku time tu....hahaha...dh la dia dtg mengejot pastu dia bg surprise lg kt aku....hihih..dia bg aku present....korg nk tau ke ape...hihihi..gelak lg aku ni...hahaha..dia bg aku teddy bear pink...aku rase aku pnah wt entri bear yg aku dpt b4 ni...so sweet kan...bestnye...aku tgh brangan ni...ble lak dia nk wt cmtu lg kan....bg surprise...best2...kalo cmtu aku kena majok la kan...nk majok la...hahahaha...gedix..

No comments: