Thursday, February 18, 2010

Sakit!!

Sakit tekak...sakit kerongkong...sakit hidung...
batuk-batuk....uhuk...uhuk...hingus meleleh2....sreeetttt....srooottt....
taip ni smbil bunyi batuk yg kuat n lap rembesan air meleleh dr idong....huhuhu..
tseksa sungguh...opis ni pun satu...bkk aircond pun kuat2...smpi xbnapas aku...
tp tetap semangat nk g kje...sume srh mc tp tetap degil nk kje...tu la aku...hahaha...
mls nk cuti sbb mggu lps dh cuti lame....best rupenye cuti lame2 ni tp lps cuti trus demam n xbmaya...tu bab paling xsuke...uwaaaa...
aku tau ni dugaan..kate org kalo kte sakit maknenye kte pnah lakukan kesalahan kecil...sbb tu Allah turunkan sakit pd kte...btol ke?...errmmmm..mayb kot..namepun manusia...mesti pnah buat salahkan....aku redha dgn ketentuanNya...
minx2 cpt sihat...byk xtvt lame dtgglkan ni...nk g tgk wyg...nk shopping..nk mkn mknan sdp2....uwaaaa....sejak sakit asik mkn mknan bkuah n mnm air suam jek...dh mcm org dlm pantang la pulak...huhu...
mlm ni kena mkn ubat lg...oh no...xsukenye...tp nk baik punye psl kena ikot ckp doc...ok2...mkn ubat..pastu tdo...esok xbaik xtau la...huhuhu...
doakan kesihatan aku cpt sembuh ek...tq..

4 comments:

dhamirah asilah said...

sakit tu kan tandanyer tuhan sayang kiter kan..hee...semoga cepat sembuh yer ann..

@nn said...

hah....btol2...hihi...tq2..

ayie said...

sakit tu datang dari Allah...
dan apa yg datang dari Allah pasti ada hikmahnya...

@nn said...

Mudah2an de hikmahnye...amin...