Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Salam sume....omg..dh lame giles rasenye xmembloggingkan diri...salah satu faktor adalah huruf M..hahaha..biasela kan..kdg2 ade benda nk cte tp ble bkk blog je trus lupe nk tulis ape..lps tu mls nk pkir2 trus la xjd update...punyela mls kan..haha..xpe2...sempena Tahun Baru ni aku cube rajinkan diri utk mengupdatekan kembali blog aku ni..
Sebelum memulakan kata2 pujangga aku ni..chewah...aku nk wish epi new year kpd seluruh umat manusia yg ade kt bumi Allah ni..eceh..mcm dorg knal aku..
so rasenye tiap2 org mesti cte psl azam masing2 kan kdg2 naik muak gak la nk jwb ape azam ko...yg klakarnye,aku sndiri xtau pe azam aku..bole gitu..haha..mls la nk berazam sakan ni..sbb ye ye oo ni wt wishlist azam tiap2 thn tp 1 ape pun xjd..haha..so jenins aku ni mmg xdela nk berazam bagai..cume aku rase ape yg aku nk aku try wt smpi aku dpt,kalo xdpt pun bole try lg..mcm tu jela..
Thn 2009 byk pengalaman n cabaran wt aku sbnrnye tp ape yg aku trime aku redha...baik n buruknye sume de hikmanye kan..so aku bserah...Insyalah mudah2an Thm 2010 membawa sinar kebahgiaan dan kegembiraan wt aku...aminn...n aku doakan utk sume yg mengenali aku jgk..
ermm..kla..sblm tlupe aku nk ucapkan Selamat Pengantin Baru kpd opismate aku yg dok dpn aku je ni..semoga bahagia dgn suami tersayang...amin..


sedikit pic yg aku dpt dr camera mmber aku utk tatapan sume..


azwiyah(opismate)

az n pasangan(nuar)

dari kiri: shud,aku,az,pza n mira

2 comments:

ayie said...

slmt tahun baru

~PakKaramu~ said...

Tu dia gambaq tu macam mami jaghom