Thursday, July 23, 2009

Doakan kesihatan pakcik ku...

Smalam aku dpt brite drpd mak aku bhw pkcik aku tlh dmsukkan ke spital
dan tlh menjalani pembedahan jantung di Institut Jantung Negara(IJN).
Ari ni keadaan dia msh tdk sedarkan diri...
dpt tahu slps operation pkcik aku mengalami komplikasi buah pinggang lak..
keadaan skrg mcm 50-50 la......
aku agak risau tp cube mencoolkan diri..
mak aku pagi td tlh btolak ke Kl seorg diri menaiki bas...
skrg ni aku masih tdk dpt khabar brite dr mak aku ttg keadaan
pkcik aku antara dia dh sedar ke blom....
aku jugak akn terbangkan diri aku ke KL bsama ayah ku pd ari sabtu ni.....
hrp2 pkcik aku akn cpt sedarkan diri,keadaannya cpt sembuh n kembali sihat spt dolu2....
minta kwn2 ku sekelian tlg doakan kesihatan pakcik aku ea...
thanx u......mudah2an dgn doa kalian Allah akn makbulkan....
amin...

No comments: