Thursday, May 13, 2010

2 minggu yg memenatkan

Selamat pagi sume....ari ni sume sihat2 belaka kan...harap kamu,kamu n kamu sume sihat...aku sejak kebelakangan ni kesihatan agak kurg memberangsangkan....asik2 sakit jek...kdg2 rase penat sgt2 tp aku tahu sume tu kan dugaan...Allah bg kte sakit mesti bersebabkan...aku redha jek...dh 2 mggu aku mengalami simptom demam n sakit kepala,diikuti pulak mata belah kanan aku ni merah menyala tp xtau sbb pe..adakah kesan dr aku memakai ctc lense tp mata merah dtg time ptg jek...pagi ok jek...tu yg pelik...ntahla...nk g klinik pun dh mls sbb aritu sakit dh 2 kali g klinik...siap dpt mc 2 ari lg...huhu...smalam ptg pun kena lg mata merah ni..mcm makin terok jek...siap adik aku xnk tgk mata aku lg sbb dia igt aku kena sakit 'montot'..haha...aku lak men dengki2 tadah muke aku dpn dia srh dia tgk mata aku...hehe...mlm td pulak perot aku ni wt hal...kena plk cirit birit smpi la pagi td...ikotkan ati mmg dh xlarat nk g kje tp kena kuat gak sbb aritu kan dh mc,t prestasi xbgs asik amik cuti jek kan...pagi2 lps mnm air trus telan pil cirit,nsb baik de stok ubat...skrg ni Alhamdulillah,mcm dh ok skit..xdela asik nk ke toilet jek...cume perot ni lapar sgt sbb sume stok simpanan dlm perot dh abis dkuarkan dr mlm smpi pagi...mata pun mcm ngantok jek akibat mkn ubt tu...eh!yeke sbb tu ke mmg mata aku ni ngantok ngade2..hehe...ape2 pun doakan aku sihat sejahtera yer....

Salam...

No comments: