Monday, March 29, 2010

Curi mase wt Tag dr Sue..hehe

Tq sue..skali lg sudi tag jehan ni..huhu..nk kena wt cpt2 ni...bz bangat ni..heee

1.Siapakah diri anda di rumah?
aku seorg kakak sulung yg mempunyai 2 adik lelaki...kire aku pompuan sorg je la..

2. Siapakah diri anda disamping rakan?
ermmm..seorg kwn kpd kwn2 yg len...hehe

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai.
aduss...idam2 ni yg leceh ni...sbb aku ni byk mengidam tp ape2 ntah..kdg2 jap je dh bole lupe aku idam pe..haha
-aku tringin nk g Disneyland...mcm best jek ble tgk byk kartun2 ni...rase time tu diri mcm dlm cte dongeng..
-nk sgt de dslr,ni idam dr thn lps tp xdpt2 lg..xmampu lor nk bli...huhu..kumpul duit nk kawin ni..hehe
-hrp sgt dpt kje yg stabil,skrg ni bkn xstabil tp yerla kje status kontrak ni mcm xmenjaminkan..ble2 mase je company xnk kte dia bole buang kan..so doa2 la dpt status yg baik soon....amin
-3 jerla yer...lg 2 aku dh xle nk bpk lak nk idam ape...haha..lapa kot. tu yg igt nk mkn jek ni..huhu

4. Siapakah nama pasangan anda?
nama panjang ke nama pendek...hehe...pglan dia byk,mcm2 name dia ade...haha tp aku pggl dia len skit..special la kan...tp korg xle tau...huahuahua

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
aku xnk la cte2,aku pendek kan jek cte aku ni...
-sempoi
-klakar
-pendengar yg baik n setia
-penyayang sgt2
-bertanggungjawab
-hohh..nk tmbh lg 1...aku suke sbb dia suke perbaiki kelemahan dia,dia xkn wt ape yg aku xsuke even aku tau aku pun punyai kelemahan jgk...heee

6. Bila tarikh anda couple?
Bln Feb(tarikh xyh la tau...)

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
sume org de pengalaman masing2 kan n aku xsuke ctela pahit2 ni..yg manis2kan lg baik...hehe

8. Lagu tema cinta anda?
hohohoho...lagu tema yer....kami xde lagu temala...kitorg bantai jek lagu ape2 yg best...layannnnzzzz

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
setiap manusia ade kekurangan,trime la pasangan anda seadanyer....ecehhh..

10. Tag 10 rakan anda yang lain.
-mira n shud ( sile tlg wt tag ini krn td korg ber2 mengomel xnk wt ea...haha)
-Nisa
-Own
-Ayie
-xtau spe lg....haha

4 comments:

aRi sHu said...

ishh kau jwb mcm ngelat jek..yg tang nama tu aku nak jwb kan lah..nama dia amirul..hikhik..

ala kau ni saje je nak bagi aku touching kan..aku nak buh sape pasangan aku ni weh..sedihh mak..huhu..

@nn said...

alamak..ko ni...kantoi sdh...ahaha...
olololo...ko ni sensitipla plk..ssh2 ko buh jek name aku..aku xkisah punye..

dhamirah asilah said...

ALA ANN..KENE WAT KER??HUHUHU..

@nn said...

ala...wtla mira...dh lame mira xwt tag ni..hehe