Wednesday, October 21, 2009

Majlis Apakah Yg Dmaksudkan???

Salam sume....aku dh kembali bkerja...cuti 4 ari sgt2 best woooo...sbnrnye smalam aku dh kje tp biase ar xmenyempat nk mengupdate blog ni...lgpun smalam masih dlm tahap nk gelak2,borak2 dgn mmber2 opis kan smbil2 tu wt kje so xde nyempatnye nk update...
ari ni aku nk bgtau la kan...mjlis ape la yg aku dok sibuk2 ckp kt korg kan....myb de yg dh dpt tau kot...tp pd yg xdpt tau lg so aku bgtau la ea...hihihhi....sbnrnye pd tanggal 17hb October 2009 bersamaan ari Sabtu,senang cte time org sibok dok smbut deepavali la kan chewah..brite tgempar lak...hihih...aku tlah dtunangkan dgn sumone yg 4 me sgt special la kan..kalo xspecial xkan aku tunang dgn dia kan...hihihih...so...tjadinye la Mjlis Pertunangan antara aku n my future husband..InsyaAllah...ahakz...
aku rase sgt2 teruja la kan...n xsangka aku nk jd tunangan org....tp Alhamdulillah sumenye djalan dgn selamat even ade gak halangan2 kecil yg blaku ketika tu...so ari ni genap 5 ari jd tunangan org ni...cm xcaye mase blalu begitu la cpt sgt...
Aku cte la serba skit pjalanan mjlis aku ek...tu pun kalo korg nk bacela kan..xnk bace sdh...hihihi
.
.
.
Sabtu ( 17hb October 2009)
7.30am : gerak g umh atok aku amik mmber aku yg dtg dr kl
8.30am : smpi umh n mandi2 ( g amik mmber aku,aku xmndi lg..haha)
10.30am: mak andam syura smpi n bsiap nk make up2
11.30am: hampir siap make up n siap2 pki baju n selendang
12.00pm: tggu ketibaan pihak lelaki (time ni dorg br nk grk dr umh bsanggar
12.30pm: dorg smpi tp de mslh skit sbb kek hantaran dorg jatuh..adus..bengang aku sbb xdpt rase cake tu so dorg kena bli cake baru
1.00pm : pihak lelaki smpi kt umh aku
1.05pm : sesi pbincangan dr kedua belah pihak..
1.30pm : mjlis sarung cincin bmule n sesi bgambar
2.10pm : mjlis selesai n jemputan djemput mkn
3.30pm : keluarga pihak lelaki berangkat pulang
.
.
then...selesai sumenye...hihihi...cmtu la serba skit yg aku le cte kan la...nk cte pjg2 t korg bkn nk bace pun..hihih
so aku sertakan gak la gmbr2 yg ado yek...








.
.
wt sementara ni aku tunjuk yg ni je la ek...byk sgt la pic..kalo nk tnjuk sume kompem makin pjg entri aku lak..aku dh xtau nk plh yg mne satu so aku tunjuk yg mne aku rase ok kan...hihihi
n d sini aku nk mengambil kesempatan la kan nk ucapkan berbanyak banyak banyak terima kasih kpd famly aku,sedare mare aku yg dekat n yg jauh,sahabat2 n kwn2 ku yg disayangi (amboi) ,jiran2 ku n kwn2 adik ku yg sudi dtg memeriahkan mjlis aku pd ari tu la n xlupe kpd make up artist aku Pn.Syura(etnik kreatif..hihi)...hope enjoy my engagement day.

No comments: